Veel gestelde vragen

IK BESTEL VOOR T EERST, HOE GAAT DAT IN ZIJN WERK?
Bestellen gaat heel simpel: u legt al uw artikelen in uw winkelmand en rekent af. uw winkelmand staat recht bovenaan de webwinkel) Dit mag zonder of met account.  
BESTELLEN
WAT IS DE LEVERTIJD VAN EEN ARTIKEL?
Alles wat op voorraad is kan met 2-4 dagen bij u thuis zijn (dit staat bij uw artikel bij extra informatie. Moet het product besteld worden bij de leverancier, dan houden wij een levertijd van ca. 10-14 dagen aan..
KAN IK ARTIKEL(lEN) BESTELLEN< ALS ZE NIET OP VOORRAAD ZIJN?
Ja u kunt alles wat in de webwinkel staat bestellen. De artikelen die niet op voorraad bij ons zijn, bestellen wij graag voor u bij onze leverancier.
WAT IS DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?
Over de mail, zullen we u op de hoogte houden over uw bestelling. Bijvoorbeeld als u net een bestelling heeft geplaatst en betaald, krijgt u n mailtje bevestiging bestelling en betaald en wanneer uw pakket wordt verzonden dat krijgt u daar ook n mailtje van, met track and tracecode
BEZORGEN
KAN IK MIJN BESTELLING OOK OP N ANDER ADRES LATEN BEZORGEN?
Ja. dat kan. Wanneer u een bestelling plaatst kan je aangeven dat je de bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen.
WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
De levertijd van alle artikelen zijn: 2-4 dagen, wanneer het product op voorraad is en wanneer et besteld moet worden houden wij  10-14 dagen aan.
WAT ZIJN DE BEZORGKOSTEN?
De bezorgkosten binnen Nederland zijn vanaf 3,95. In Belgie of t buitenland zijn dit 12,50
BETALEN
WELKE BETAAL OPTIES ZIJN ER?
U kunt bij ons op verschillende manieren betalen.
  • Ideal (mollie)\
  • Bankoverschrijving
  • Klarna achteraf betalen
  • Paypal.
WAT IS BETALEN MET IDEAL?
Als je voor de optie betalen met Ideal kiest, dan betaal je direct met je eigen betaalomgeving bij jouw bank. Selecteer je bank, klik op volgende (‘Bestelling controleren en versturen) Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank Rond hier je betaling af Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de Wanka s winkeltje webwinkel. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling Zodra je bestelling bij ons of onze leverancier weggaat ontvang je een bevestiging in je mail.
IS BETALEN VIA DE WEBWINKEL VEILIG?
Uw betaling word door een zeer betrouwbare betalings instatie “Mollie” verwerkt. Na het invullen van uw gegevens gaat Mollie direct het beveiligde betalingsproces starten. De betaling word door Mollie binnen enkele minuten verwerkt. Het geld staat dan ook zo goed als direct op onze rekening. Tevens is onze webwinkel beveiligd met n slotje.
HOE KAN IK DE KORTINGCODE INWISSELEN?
De kortingcode kunt u invullen, wanneer u een bestelling heeft geplaatst en gaat afrekenen. Hier staat ook n vakje, plaats hier uw kortingscode. De korting wordt automatisch berekend.
GARANTIE
HOELANG HEB IK GARANTIE OP N ARTIKEL?
Alle garanties van de leveranciers op je aangekochte artikel(len) zijn van toepassing. Hoelang je garantie hebt op een artikel, vereschilt per fabrikant of leverancier. Meestal is dit 1 jaar. Bij twijfel vragen wij dit voor je na.
RETOUREN
VERZENDKOSTEN BIJ RETOURNEREN
Wanneer u uw pakket retourneert betaald u zelf de verzendkosten. Wanneer er iets mis is met uw artikel, krijgt u de verzendkosten van het retourneren terug gestort van ons.
ZICHTTERMIJN 14 dagen
U heeft standdaard 14 +14 dagen= 28 dagen  de tijd om uw pakket retour te sturen. U mag zonder reden uw pakket binnen deze tijd terugsturen, als het pakket maar in nieuwstaat en orginele verpakking bij ons aankomt. U krijgt van ons uw factuurbedrag terug inclusief de verzendkosten die u bij uw bestelling heeft betaald…
HOE GAAT RETOURNERING VAN EEN ARTIKEL?
U kunt een artikel of artikelen heel gemakkelijk retour sturen . Mailt u ons dat u w retourtje eraan komt, met naam, reden en factuurnummer. U kunt uw retourpakket naar ons versturen (verzendkosten zijn voor uw rekening.
MOET IK EEN ACCOUNT HEBBEN OM IETS TE KUNNEN KOPEN OF BESTELLEN IN DE WEBWINKEL?
Bij ons heeft u geen account nodig om te bestellen. Wanneer u vaker besteld en n account handig vindt (uw adresgegvens worden bijvoorbeeld bewaard) dan kunt u een account aanmaken rechtboven in de webwinkel.
GELD TERUGGAVE BIJ ANNULERING?
Wanneer uw retourpakket bij ons is aangekomen, inclusief naam, factuurnummer e.d. gaan we ons best doen deze binnen 2-7 werkdagen te behandelden en indien alles nog in nieuwe  staat is storten wij direct uw geld terug..
Staat u vraag er niet bij? ?????? Mailt u ons dan en wij doen ons best om uw vraag binnen 5 dagen te beandwoorden. Info@wedstrijdjasje.nl